úterý 13. srpna 2013

Parfumérka



Kde nakupujete vy? V ČR moc velký výběr není, ale kterou si vyberete vy?



Ve Fannce nakupuji především parfémy, ale necítím se tam dobře. Většinou v ní je málo lidí, je prázdná, což mě neláká vejít.



Sephora, tu miluji. Nakupuji zde nejčastěji, ale převážně v zahraničí. U nás zase takový výběr nemáme, ale když už něco sháním jinde než na internetu, tak určitě Sephora je pro mě jedničkou.



Douglas je pro mě velkým překvapením. Po hodně dlouhou dobu jsem se mu vyhýbala, ale za těch pár let (asi 3 - 4 roky) se velice vzchopil. Přidávají stále více produktů a je jediný v ČR, který prodává Bobbiho Browna a navíc odličovací kosmetika Douglas je prostě skvělá!




Jediná parfumerka, ve které nenakupuji. Určitě to není kvůli značce či kvalitě. Prostě mi nesedly paní prodavačky. Aby stály u zrcadla a hodinu se malovaly, to raději zaběhnu do Sephory či Douglasu, abych si zjistila, co potřebuji





HODNOCENÍ:
1 - Sephora, Douglas
2 - Fann
3 - Marionnaud





* jedná se pouze o můj názor a moji zkušenost, hodnocení beru v rámci republiky ČR

Žádné komentáře:

Okomentovat